2014. február 23., vasárnap

Csokoládés-baracklekváros muffin

Story

Életem első receptjét írom meg tabletről, így igyekeztem nem egy túl bonyolultat kitalálni, no meg névnapi zsúrba megyünk, oda meg már mégsem illik üres kézzel menni!  


Hozzávalók


3 tojás 

15 dkg kókuszviragcukor
15 dkg zabliszt
1 tk szódabikarbóna
2 ek holland kakaópor
5 dkg étcsokoládé
4 evőkanál cukrozatlan baracklekvár
1 tk vaníliás nyírfacukor

A hozzávalókat egyszerűen egy tálban robotgépben összekeverem.

Egy muffinformát kibélelek papírral, és belekanalazom a tésztát. Pontosan 12 db lesz belőle!
180°C-on kb 20 percig sütöm hőlégkeveréses sütőben.


Tippek, tanácsok


Lehet mókázni, hogy milyen lekvárt teszünk bele. Nekem kéznél volt a barack lekvár, de ki lehet próbálni, pl feketeáfonya lekvárral, vagy meggy lekvárral is.A meggyel szerintem kicsit feketeerdő torta ízű lesz, így a barackkal engem a zserbóra emlékeztet!


És, hogy mivel?


Én azzal leheltem életet bele, hogy megkentem olvasztott csokoládéval a tetejét, és kapott egy csillogó drazsét is!





1 megjegyzés: