2013. november 14., csütörtök

Paradicsompelyhes avokádókrém

Story

Ha szép avokádókat látok, mindig veszek párat. Általában azért, hogy majd csináljak belőle csokitortát, vagy csak hogy kísérletezgessek vele..
Ma a B verzió áldozatául esett egy kis avokádóm a zacskóból, az alma mellől (ami egyébként segít neki beérni)..és szendvicskrémmé változott! :)

Hozzávalók 2 személyre

1 puha, érett avokádó
nagy csipet só
csipet őrölt kömény
frissen őrölt fekete bors
1 tk szárított paradicsompehely
pár csepp citromlé

Az avokádót kettévágom, nagy magját kiszedem, és egy kiskanál segítségével kikaparom a húsát.
Villával összetöröm, és krémesre keverem. 
Jöhetnek a fűszerek bele, a só, a bors, a kömény és a paradicsompehely.
Facsarok rá ízlés szerint pár csepp citromlét is.
Hagyom állni legalább egy fél órát-órát, hogy a fűszerek szépen átjárják, hogy összeérjenek az ízek, és hogy a paradicsomnak is legyen ideje kicsit felázni!
Ha megvan, "kenyérre" kenem. Én most hungarocellt választottam, amit igazából már annyira megszoktam, hogy egyenesen szeretem, de lehet választani mellé egy jófajta paleo kenyeret, vagy mártogathatunk bele akár tortillát is!

Tippek tanácsok

Érdemes csak puha avokádóból készíteni, mert én pl már jártam úgy, hogy nem volt eléggé megérve, és még a robotgéppel sem tudtam szépen lepürésíteni, az meg olyan furi..
Fűszereket tekintve legközelebb biztosan kipróbálom egy kis tabasco szósszal is, ma még nem volt bátorságom hozzá :)
Akinek a gyomra bírja a hagymát is, tehet bele vagy apró kockákra vágott lilahagymát, vagy fokhagymát! ..az enyém sajnos nem :(


És hogy mivel?

Tojással, friss sült húsokkal tudnám még elképzelni egy tányéron..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése