2012. augusztus 22., szerda

Szilvás rizspuding

Storry

Egyszer volt, hol nem volt, egyszer csak úgy kellett a semmiből varázsolni egy desszertet hirtelen beállító vendégemnek, és belenéztem a kamra mélyébe, vajon miből is lehetne valami gyorsat, finomat, és egyszerűt varázsolni?! Akadt is ott kókusztej, rizsdara, puding por is, sőt, a hűtő ajtajában még szilvák is sorakoztak. Töprengtem, töprengtem, jajj, mit is készíthetnék?! Térültem-fordultam, és egyszer csak jött az ötlet. Csinálok pudingot, amit rizsdarával dúsítok! Tetejébe szilvakalapot húzok, és hűvösen teszem a vendégem elé! :) ..hát így történt! Aki nem hiszi, járjon utána.


Hozzávalók

1 cs gm vaníliás pudingpor
4 dl kókusztej
2 dl lm tej
2 ek xilit
2 ek rizsdara

tetejére:
5-6 szem szilva
fahéjas xilit

Ez is egyszerűen készül, mint általában a receptjeim java. 
Pudingot ugye mindenki tud főzni?! 
Igen? 
Akkor jó, mert ezt is úgy kell, csak a hozzávalók a mások bele. 
Annyit kell csak tudni, hogy a rizsdarát ugyanúgy az elején kell belekeverni, és pont mire besűrűsödik a puding, megfő benne az is.
Ha besűrűsödött, vizezett kv-s csészékbe teszem, és fahéjas xilitbe megforgatott szilvakarikákkal díszítem a tetejét. 
Hagyom őket szoba-hőmérsékletűre hűlni, majd irány a hűtő tálalásig.
Ugyenembonyi?? :)



Tippek, tanácsok

Rizsdara: elvileg lehet ilyet készen kapni bioboltokban, ám ha mégsem, ne legyünk restek házilag előállítani! Javasolnám a rizottó rizst hozzá, és a kv darálót.

És hogy mivel?

..nem lehet rossz lm tejszínhabbal sem :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése