2012. augusztus 16., csütörtök

Banános golyó amit ígértem c. recept

Storry

Valamelyik nap felbirizgálta a fantáziámat egy facebook-on keringő reklám képe, és ígéretet tettem, hogy elkészítem a mindenmentes verzióját. Hát tessék!

Hozzávalók

6 ek kókuszliszt
3 ek hajdinaliszt
3 ek rizsliszt
2 ek xillit
2 tojás
csipet só
1/2 kk szódabikarbóna
kevés lm tej
..banán

Értelem szerűen a banán kivételével minden hozzávalót összekeverünk, hogy tejföl sűrűségű tésztát kapjunk.
( elárulom, ez egy palacsintatészta is egyben)
Odateszek egy serpenyőt melegedni , teszek bele egy kis kókuszolajat.
Felkarikázom 2cm vastagra a banánokat.
Ha felmelegedett az olaj, a tésztába mártott banánokat beleteszem sülni.Minden oldalukat meg kell pirítani.
Ha megsül tányérra teszem, és porxukorral megszórom a tetejét! 
Kész :)

Tippek, tanácsok

A bátrabbak, akik gyomra bírja az olajos dolgokat süthetik bő olajban is, akkor talán ropogósabb lesz, én nem vagyok híve a sok olajnak.
A maradék tészta, ha már elfogyott a banán alkalmas kis palacsinták készítésére is.
Az olaj szabadon választható, ha épp nincs otthon kókuszolaj.
Más gyümölcs is bundázható, én szilvával próbáltam, na az sem kutya!!

És hogy mivel?

Lm  tejszínhab. Pl. .. :P




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése